🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاب تاب عباسی

(ثبت: 211305) تیر 10, 1398 
تاب تاب عباسی

جهان
مثل دستهای تو کوچک است
و مثل دلتنگی من
بزرگ
تاب می دهد ما را
سر می خورد با ما ….
همچنان که شانه می زند
زلف روزهای رفته را
از پدرهایی می گوید
که توپ می خرند
عموهایی
که زنجیر می بافند
و تاب تاب عباسی
که تو را
از آغوشی به آغوش دیگر
و از گهواره تا گور
همراهی می کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود خانم نوری

    دستمریزاد

    سپاس

    تقدیمی :

    دستِ کوچک را ،به جانب، آسمان
    همچو رودی سمتِ آن دریایِ جان

    باز کردم ، همچو بازی ،تا پرم
    اوج گیرم ، تا رسم ،بر آشیان

    ولی اله بایبوردی

    10 / 04 / 1398

    🌺🌸💐🌸🌺

  2. طارق خراسانی

    تیر 10, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا