🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا ابد

(ثبت: 217304) آبان 16, 1398 

من  تا ابد از تو می‌نویسم،، بگذار به‌ شعر من بخندند

بگذار هزار  اَنگ  مستی، بر شاعر چشم  تو  ببندند

اینان همه‌‌ سرخوشان دهرند، سرمست به یک پیاله زهرند

از حال دلی خبر ندارند، با قافیه‌های عشق، قهرند

هر شب من و این اتاق کاری، با خاطره‌های انتحاری

بر دفتر دل فقط نوشتیم، عمری همه‌ شعر بی‌قراری

هر کاغذ شعر نم کشیده، جز شکوه، به هر شبم ندیده

آن کوه غرور قبل‌ از این عشق، حالا شده این نفس‌بریده

امّا به خدا نمی‌گذارم،،،،،، دست دگرت نمی‌سپارم

باید به که خوش کنم دلم را، وقتی‌ که تویی همه قرارم

عادت شده‌‌ی همین طریقم، جان سوخته‌ در همین‌ حریقم

تجویز

مکن

شریعتت

را،،،!!

من

عابد

معبد

رفیقم !!!!!

مــــن عـابــــد مــعــبـــــــد رفــــیـــــــــــــــقم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    ” بگذار به‌ شعر من بخندند ”
    درودها آقای سلطانی
    وقتتون بخیر و شادی
    قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر💐🙏

  2. ژیلاراسخ

    آبان 16, 1398

    آفرین 🍀🍃👏

  3. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

  4. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    چون همیشه زیباست گرامی
    درودها تقدیمتان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا