🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا من، بی باران بیا

(ثبت: 246807) فروردین 18, 1401 

 

در پسِ دلواپسی هایم
تنها تویی و نگاهت
که دلخوشی ام را به باران گره زده
در شوره زارِ فاصله ها
ژاله ها می بارند ،
چون ریگ های سردِ بیابان
من میروم،
مانند مرغِ قفس شکسته ی
دست آموز
تا کناره های کویر
تا خاک های سرد
به انتظار ستاره ای
که آهسته شراره شود،
اما تو بمان!
.
.
.

پرده ی نقره گون چشم هایت را کنار بزن
تا من،
بی باران بیا

1401/1/17

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. فاضله هاشمی

    فروردین 18, 1401

    درود بابایی👏👏👏

    • علی معصومی

      فروردین 18, 1401

      درودها
      حناب استاد خراسانی نازنین
      ◇◇◇
      چه باید کرد
      با زیبایی گل
      چه باید گفت از اواز بلبل
      بهاران است
      باید زندگی کرد
      به شوق نرگسی
      یا
      ناز سنبل….بداهه
      🌿🌹

      • طارق خراسانی

        فروردین 18, 1401

        سلام و درود

        سپاس از حضور گرم امیر شعر پاک

        در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. فریبا نوری

    فروردین 18, 1401

    درودها استاد خراسانی گرانقدر

    بسیار زیبا

    🌸🍃🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1401

      سلام و درود بر مهربانوی پاک

      سپاس از حضور گرم شما

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. هوشنگ زاهدی

    فروردین 18, 1401

    درود بر جناب طارق خراسانی گرامی
    سروده ای زیبا و مملو از احساس بود
    سلامت و موفق و مؤید باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1401

      سلام و درود بر جناب زاهدی عزیز

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. مستانه دادگر ( ماهور)

    فروردین 18, 1401

    بسیار عالی و زیبا 💯💯💯

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1401

      سلام و درود بر ملکه شعر پاک

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 19, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1401

      سلام و عرض ادب

      سال و قرن جدید مبارک
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  6. ابوالفضل زارعی

    فروردین 19, 1401

    درود بر خامه ی زیبا نگار شما استاد عزیز👏👏🌸🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1401

      سلام و درود بر جناب زارعی

      سال و قرن جدید مبارک
      سپاس از مهر نگاهتون

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا