🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا ناكجا

(ثبت: 237309) فروردین 5, 1400 

 

همچو كرمى در غبار اين جهان افتاده ام
بى هياهو بى اثر بى محتوى افتاده ام
حال كرم از حال من بهتر بود از هر نظر
من كه با اين مشكلات تا ناكجا افتاده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 6, 1400

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا