🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا کرب وبلا

(ثبت: 256633) اسفند 5, 1401 

 

تر، دیده‌ی عاشقان شد از یاد حسین(ع)
پر نور شده جهان ز میلاد حسین(ع)

نذر است که پر زند ز شوقش دل من
تا کرب‌وبلا به لطف و امداد حسین(ع)

 

#سپیده_اسدی
#مهربان

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 5, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. مسعود مدهوش

    اسفند 5, 1401

    درودها بانو اسدی گرانمهر👏🙏🌾☘️🍂🍂🌱🌹🌹
    زیبا و خواندنی،قلمتان سبز و نویسا🌹🌱🍂☘️☘️🌾🌾

  3. مهرداد مانا

    اسفند 6, 1401

    سلام
    و چقدر خوب بود اگر این مناسبتها را با تقویم خورشیدی مطابق می کردند
    مثلا تولد امام حسین ۲۰ دی بوده و شهادت ایشان ۱۸ مهرماه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا