🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبریک

(ثبت: 218102) آبان 24, 1398 
تبریک

آمد به جهـــان باده و هم باده فروش
آن احمد و این صادق پیمانه به دوش

با چشم نظـــر کن به محمد، می ناب
با گـــوش شنو از لب صادق که بنوش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. صلوات برمحمد وآل پاکش
    درودها

  2. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای اسماعیل علیخانی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا