🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحریم

(ثبت: 233950) آذر 12, 1399 

– تحریم:

چه کسی گفته:
– تحریم اثر ندارد؟!

ببین:
بوسه هایم،
تَه گرفته ست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 12, 1399

    درودها جناب فلاحی
    چه مضمون بکری پیدا کردید
    شیرین و دوست داشتنی
    دستمریزاد شاعر
    برقرار و بهروز باشید
    💐💐💐💐💐💐💐

    • سعید فلاحی

      آذر 14, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🌹

  2. درود بزرگوار زیبا بودشادکام باشید🌿🌿💐💐🙏🙏🌹🌹

    • سعید فلاحی

      آذر 14, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏شادکام باشید🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا