🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخم مرغ

(ثبت: 5331) دی 24, 1396 

گرفتی تخم مرغ از خانه ی من
رفیق سفره ی روزانه ی من

گرفتی دلخوشی های تلگرام
نیفکن در خطر یارانه ی من

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 25, 1396

    درود بر شما جناب استاد حکیم گرامی

    عالی مثل همیشه

    همواره لذت می برم از اشعار قشنگتان

    زنده باشید

  2. مهران اسدپور

    دی 25, 1396

    درود و دستمریزاد جناب حکیم عزیز…

    دو بیتی های زیبا و دلنشینی از شما خوانده ام …

    توفیقتان افزون باد.

  3. علیرضا حکیم

    دی 25, 1396

    درود جناب اسد پور عزیز

    سپاس از اینکه اشعار نه چندان خوب مرا به لطف می خونید

    موفق باشید

  4. اکبر رشنو

    دی 27, 1396

    درود

    و

    دســـــــــــــــــتمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا