🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تریتِ بلیطِ اشک!

(ثبت: 258212) فروردین 22, 1402 
تریتِ بلیطِ اشک!

غم‌نوش‌ تر از عشق نشد تَر کُندم چشم

زیر و زبرِ حـــالِ مرا بـــاز شنـــاسید!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا