🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …ترین!

(ثبت: 227452) خرداد 17, 1399 

 

واژه ی زیباترین در وصف تو قاصرترین
شرح شورانگیز عشقت را منم شاعرترین

ژرف چشمان تو دریایی ترین رؤیای من
من چو غواصی که میجوید درّی نادرترین

طالب جامی اگر ، من تشنه ی نوش توام
از صمیم جان ، منم جام تو را ساغرترین

واله ام آن لحظه را کز هرم سوزان لبت
رعشه بر جانم زنی با شیوه ای ساحرترین

عمق احساس مرا دانای کل داند به تو
خود نمیخواهی بدانی با توام صابرترین

در دلم جا گیر شاید حس کنی درد مرا
یا بدانی تا کجایی در دلم حاضرترین

بی دلیل روشن فانوس، تاریکم چو شب
کسوت نور تو بر اندام من ، باهرترین

گر نباشی خالی از عشقست، دیوانم، ولی
با تو زیبنده ست وصف خلعتم، فاخرترین

ـ ملایر

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    خرداد 17, 1399

    زیبا و شور آفرین
    🌹🌹🌹

  3. موسی ظهوری آرام

    خرداد 17, 1399

    سلام
    دست مریزاد

  4. موسی ظهوری آرام

    خرداد 17, 1399

    سلام
    عالی
    دست مریزاد

  5. حسین شیرکوند

    خرداد 19, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست👏👏👏

  6. مینا یارعلی زاده

    خرداد 19, 1399

    بسیار عالی سرودید
    درودها بر شما
    👏👏👏
    🌹🌹🌹

  7. سپیده طالبی

    خرداد 20, 1399

    به به
    بسیار زیبا بود و دلنشین
    دست مریزاد و درودتان باد بزرگوار🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا