🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تسبیح طلای گل

(ثبت: 3594) اسفند 19, 1395 
تسبیح طلای گل

با سلام

برای شرکت در فراخوان شعر بهار

بهاران آمد  و گلشن  سراپا  شور  و  غوغا شد

چمن گلخنده  زد بر گل ، بیا وقت  ِ تماشا شد

نسیم  ِ پاک  ِ نو روزی  خبر از   عاشقی  آورد

هوای  نم نم   ِ باران   گواه  ِ  جشن  ِ افرا  شد

بیا  از خاطرات  ِ  خود  مرور  ِ غصه را  برچین

تماشا کن گل وگلشن چه زیبا باغ و صحرا شد

چکاوک های عاشق  را  نگاه  ِ سبزه  پَر  داده

پُر از آواز  ِ  مشتاقی   سراپا    بام  ِ  دنیا   شد

درخت  ِ بید مشک ِما  شکوفه  کرده گل داده

میان  ِ چهچه  بلبل  گره   از غنچه ها   وا  شد

ملولی از غمی پنهان رها کن این غم ِتب خیز

چه می دانی که سهم ِتو چه از تقدیر ِفردا شد

به تسبیح  ِ طلای گل ، قسم من بی تو میمیرم

بیا  امشب  بغل  وا  کن  دلم  غرق  ِ  تمنا  شد

طلعت خیاط پیشه