🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به «خسرو آواز ایران» و همایون شجریان …

(ثبت: 6206) تیر 5, 1397 
تقدیم به «خسرو آواز ایران» و همایون شجریان …

« به نام خدا »

 

دیدند و شنیدند ؛ جهان ، « اوجِ هنر » را ؛

همخوانیِ ، رویاییِ ؛ « فرزند و پدر » را !

برخیز و بخوان ، بارِ دگر ؛ « خسروِ آواز » ؛

همراهِ « همایون » پسرت « مرغِ سحر » را .

 

« مهران اسدپور »

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا