🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلاقی

(ثبت: 234184) آذر 14, 1399 
تلاقی

 

آنقدر !
تو!
در تپش عطش عشق
غرقی!
که
گذارت بر
لبان لحظه
می ماند سرخ
چون آن نوگلان تر
در دامن صبح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 14, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • اکبر رشنو

      آذر 14, 1399

      سلام
      و
      سپاس از حضورتون 🌺🌺🌺🌺🍃

  2. طارق خراسانی

    آذر 14, 1399

    سلام بر حضرت عشق

    سپید عاشقانه ی تان را باید نوشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

    • اکبر رشنو

      آذر 14, 1399

      درودها

      بر استاد م جناب خراسانی عزیز

      سلامت وسر بلند باشید به مهر🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃

  3. دانیال فریادی

    آذر 14, 1399

    سلام و درود بر استاد گرامی

    لذت خواندن اشعار زیبای تان نصیب من گردید

    با تشکر

    استاد گرامی اگر لطف کنید و به شعر سکوت من نقدی داشته باشید باعث افتخار بنده می باشد

    با کمال تشکر

    ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

    • اکبر رشنو

      آذر 14, 1399

      درود ها

      دانیال عزیز

      سپاس که خواندید به مهر

      باشه چشم

      منتها
      من برحسب نقد آنچه بزعمم درستست میگم

      ونمی خوام تمجید بی خود باشد

      وبقولی تلخ وشیرین شعر را بیان می کنم

      🌺🌺🌺🌸🌸🌸🍃🍃🍃

  4. آنقدر
    در تپش عطش عشق، غرقی
    که گذارت بر لبان لحظه
    می ماند سرخ
    چون آن نوگلان تر
    در دامن صبح

    درود بر شما
    شعر نابی رو قلم زدین
    زیبا و فوق العاده، سرشار از احساس
    احسنت بر شما
    🌹🌹

  5. اکبر رشنو

    آذر 15, 1399

    درود

    بر شما

    ممنوناز حضورتون 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  6. سمیه صباح

    آذر 17, 1399

    جناب استاد رشنو گرانقدر
    سلام و عرض ادب و احترام

    سروده ای است زیبا و ناب و سرشار از احساس که به زیبایی بر دل می نشیند.
    دست مریزادها استاد بزرگوارم.

    مانا باشید و جاوید بسرایید ان شای الله.

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا