🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلخ

(ثبت: 219129) بهمن 9, 1398 

 

❆ #تلخ:

چه تلخ می‌شکند،
در هم تمامِ مرا،
حادثه ی تلخِ رفتنت

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا