🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تم

(ثبت: 209795) اردیبهشت 21, 1398 

ایمان بیاوریم
به فصل
به هزار تلاوتش
با گلواژ ه های سرخ و سبز
که به عشق دعوت می کرد
صد مسیح زیر لبش
درطراوت ترلبخند
اینهمه از تو بود
بیشمار نوای نو
از تو می رفت بربام و بربط
یخ و زمهریر و سرد
زیر نفس گرم می شکست…
تو بودی
که می رقصید به طرب
در کف و دف
هر چه پای می کوبید به صحن،
عروس نو
از تو می رویید…
به دشت ودمن
در صوت و صورت رنگین خرمن خرمن
سرو از تو می رویید
در دلجویی،
هر پیچ و تاب
در نقاشی زلف آب
لب باز کرده بنفشه بر لب جویی
می پراکند گل گیسویی
که تویی!
تمامت تم
در متن معنی اردیبهشت
تو

 

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و عرض رادات محضر استاد گرانقدرم جناب رشنو عزیز

    بهره مند شدم

    سر بلند باید به مهر

    درود بر شما
    🌿💐💐💐💐💐

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و درود جناب استاد عزیز

    فصل هزار تلاوتش بهار قرآن در ماه اردیبهشت…

    سپاس.

    🌸🌸🌸🌸🌸

  3. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    درودها استادم

    بوی اردیبهشت بود و بهار

    و سبز چون مخل پوشیده برتن کوه

    سبز و جوید باشید🌹🌹🌹🌹🌹

  4. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 21, 1398

    درود بر شما گرانقدر و اشعار نغزتان…..

    طعم اردی بهشت در تک تک حروف این شعر حس میشود….بارها خواندم و لذت بردم…

    برقرار باشید و ماندگار

  5. درودوارادت …. جناب استاد رشنو عزیزو ارجمند.……….دستمریزاد 🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  6. فریبا نوری

    اردیبهشت 22, 1398

    درود ها استاد گرانقدرم

    تمامت تم
    در متن معنی اردیبهشت
    تو

    عالی

    🌹🌹🌹🌹

  7. طارق خراسانی

    اردیبهشت 22, 1398

    سلام و.درود

    باید عنوان جادوگر شعر را به شما داد
    اشعار زیبای تان سحر آمیز است

    در پناه خدا شاد زی
    🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا