🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    تیر 19, 1398

    با آنکه به درهم آمیختگی عرفان و فلسفه اعتقادی ندارم و موافق آن نیز نیستم و واژهای ترکیبی ” عرفان فلسفی و “فلسفه عرفان ” را نیز …
    اما به غایت از این اثر لذت بردم و آنرا مانند پنجره ای دیدم به سوی دشتی بی انتها از معانی …. درود بر شما

    • اکبر رشنو

      تیر 20, 1398

      سلام و سپاس

      از حضور ارجمندتون
      نگاهتون ارزنده و در خور است

      سامت و سر بلند باشید
      و 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  2. امید سعیدی

    تیر 19, 1398

    سلام
    دنیایی از تصاویر با خواندن این شعر برای من ایجاد شد . عین یه فیلم کوتاه قوی که هر دفعه ببینی نکته ای جدید کشف میکنی ……🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      تیر 20, 1398

      سلام
      امید سعید
      اسم با مسمی !
      حضور ارزشمدارتون مغتنمست و
      بیان موجب مباهات
      سخن در تنویر افکار و اذهان خود شایستگیست و در لحن مو ثر و ادب و تلطّف نور علی نور ست و در شما مواجست
      بر عهده ی جسارت
      درودتان باد
      همیشه باشید
      به مهر و نیکویی های خداوند عزیز
      و
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  3. نسرین حسینی

    تیر 19, 1398

    بسیار زیبا بود درودها برشما

    استاد گرامی

    قلمتون ماندگار

    • اکبر رشنو

      تیر 20, 1398

      سلام

      و سپاس از حضور شایسته شما

      سلامت و سربلند باشید 🌺🌺🌺🌺

  4. مسیحا

    تیر 19, 1398

    سلام درود بر شما استاد چون همیشه متین

    • اکبر رشنو

      تیر 20, 1398

      بسیار ممنون

      درودها بر شما 🌹🌹🌹

  5. شاید ندانی
    من هم با قطار جنوب آمده ام
    و نامم
    شبیه ترین به شب بود
    در چشمهایی تهی از پرواز و
    ردی از باغهای مخمل
    که درناها
    که در من جا گذاشته اند……

    بداهه ای ناقابل تقدیم به شما گرانقدر

    مستانه

    هزاران درود

    • اکبر رشنو

      تیر 19, 1398

      درودتان
      گرانقدر بانو
      حضور ارزشمدارتون مغتنمست
      سپاس از شعر خوبتون
      و

      جنوب جغرافیا نیست
      تاریخست
      به بلندای زخمهای آدم
      و
      آن
      شولاییست رسیده به من

      ممنون از حسن حضور و نظرگاه متعالیتان

      همیشه باشید به مهر و نکویی های خداوند عزیز
      و🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا