🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنبه

(ثبت: 216419) مهر 26, 1398 
تنبه

پرت و پلا های شب
هیچ چیز را
درست نخواهد کرد
آواز سپید ستاره
بیدارم می کرد
قلب شب را
نشانه می رفت…
صبح
محتوم طلوع ا ست
برای
تماشایی چشمانت
فردا
گل
سهم سینه ی چاکت خواهدبود
بر لب پنجره ی نگاه
نبض
همیشه به عزیز قد می کشد..‌.

 

 

 

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 26, 1398

    سلام و درود🌿

  2. سپیده طالبی

    مهر 26, 1398

    فردا
    گل
    سهم سینه ی چاکت خواهدبود
    بر لب پنجره ی نگاه
    نبض
    همیشه به عزیز قد می کشد…

    بسیار زیباست
    درودها استاد گرامی🌺

  3. سلام و درود بر شما استاد رشنو عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین
    قلمتان بر اوج
    زنده باشید و پایدار
    🙏👏👏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا