🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تندرستی

(ثبت: 217467) آذر 27, 1398 

– تندرسی:

آدمی تا نیوفتد به پستی
نداند ارزش تندرستی
ای مرد بیا و چاره جو باش
تا جان نیفتاده به سستی.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درود آقای فلاحی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سعید فلاحی

      آذر 28, 1398

      درود و ادب

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🌹در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا