🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی‌ام

(ثبت: 236085) بهمن 27, 1399 

– تنهایی‌ام:

تنهایی ام،
از جهانم بزرگ تر است وُ،
…غیرقابلِ تحمل!

این را زمانی فهمیدم که،
فقط حضور تو،
می تواند؛
آرامشم دهد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 27, 1399

    چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا