🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 219199) اسفند 2, 1398 

 

❆ #تنهایی:

به تنهایی چمدانم را میبندم
و در اندیشه ام
قطاری می گذرد
که هر کوپه اش
پُر از تنهایی ست

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 2, 1398

    هر چند تنهایی

    با خودم در خلوتم تنها نیم

    سلام

    استاد فلاحی عزیز

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 💐

    گر به تنهایی روی جایی دلا
    از قفس جسمی رهایی روح را

    سمت جایی می روی مقصد یکی
    بی نهایت راه باشد تا خدا

    ولی اله بایبوردی

    02 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا