🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 228307) تیر 6, 1399 
تنهایی

 

بعد از تو،
سراغم را می‌گیرد؛
–تنهایی،
–تنهائی،،
–تنهائی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      تیر 8, 1399

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸شادکام باشید🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا