🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ته دلبری

(ثبت: 220996) دی 26, 1398 

 

ته دل بستن من، بر تو چرا پیدا نیست
راه حل دل مجنون شده‌ ی لیلا کیست

چه بها داشت،،، گذر کردنم از چشم تو و
راز درمان تن خم شده از غم‌ ها چیست

فرض کن از تو و چشم تو، گذر هم کردم
با کدامین‌ دلِ خوش، روز پس‌ از آن‌ را زیست

عشق،،، از ابجد چشم تو به من القاء شد
کم‌ بگو، در صف اهدای دل‌ از عشق نه‌ ایست

مرمان دلم از چشم تو، گر دل برداشت
به‌ چه شوقی، پس از آن را به تو باید نگریست

یا به دل حوصله ی عاشقی تازه بساز
یا که بگذار، پس‌ از این به غم عشق‌ گریست

دست بردار، از این عادت دلْ دم دمی ات
هیچکس چون دل من، عاشق چشمان‌ تو نیست

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درودتان
    و احسنت
    غزلسرای خوش سخن🌷

  2. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب علی سلطانی نژاد
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  3. مينا امينی

    دی 26, 1398

    ” کم‌ بگو، در صف اهدای دل‌ از عشق ن/ایست ”

    درود آقای سلطانی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا