🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توشه

(ثبت: 114) مهر 29, 1394 

از خـــرمــــن فضلـــــــت ای قتیــــل العبـــرات
یک دانـــــه برای من ز یک خوشـــــه بس است
محـــــرم به محـــــرّم چو شــــــوم ، بهر طــواف
یک گوشه از آن ضریــح شش گوشه بس است
یک قطـــــــره ی اشـــک در عـــــــزاداری تــــو
بهر سفـــــــر آخرتــــــــــم توشـــه بس است.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    مهر 29, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    بی نهایت زیبا بود

    درود بر شما و قلم خوش نگارتون

    سلامت و سعادتمند باشید

  2. ســــــــــــــــــــــــلام و درود بر شما………….

    بسیار عالی بود………

  3. فرخنده عابدینی

    مهر 30, 1394

    یک گوشه از آن ضریح شش گوشه بس است

    از دل برآمده بود، لاجرم بر دل نشست.

    بسیار عالی بود بزرگوار.
    از خواندن آن لذتی سرشار نصیبم شد.ممنون

  4. سلام براستادِجان
    عمل که خوش باشد بله شش گوشه آخرت رو با یک گوشه ضریح میتوان گرفت ازنوع کاشانیش که باشه با قطره اشکی هم دنیا وآخرت را میتوان گرفت. احسنت ومرحبا

  5. نجمه بردبار

    مهر 30, 1394

    درود استاد گرانقدرم

  6. فاطمه سپهری

    آبان 1, 1394

    بسیار عاااالی
    واقعا زیبا بود استاد
    می آموزم در محضرتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا