🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده نشین

(ثبت: 237765) فروردین 16, 1400 
پرده نشین

 

چه روزها که من این جا
نشسته ام که بیایی
نیامدی و نکردی
به این فتاده نگاهی

هوای شهر گرفته است
دریغ می کند انگار
که لحظه لحظه ببارد
ترانه های بهاری

نه های و هوی و غریوی
نه پایکوبی و بزمی
دلم ز غصه گرفته است
بگو ! تو کی به در آیی ؟

هزار ساله شرابی!
ورای وهم و خیالی!
تو از کدام تباری ؟
که در قبیله ی مایی ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا