🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو دعوت شده ای

(ثبت: 4187) خرداد 15, 1396 

راه باز است وسفر رازو زمان کوتاه است

هرکه بی بهره شود از رمضان گمراه است

میزبان است خداوند و تو دعوت شده ای

سفره  قرآن و غذا  نورِ  عطا الله است

ای که دائم گله از  فاصله داری برخیز

خواب  بگذار که معشوق به خلوتگاه است

باش  بیدار و  نخور لقمه ی  تن پَروَردن

خور وخواب ست که تن فربه کُن و جان کاه است

روزِ  اجباری و تزویر و ریا کاری  نیست

نفس را ، بنده نبودن، هنری دل خواه است

راه رضوان  برین  هست بر این خط و نشان

بهترین  فصل مناجات و نجات، این ماه است

نبَرَد راه به جایی دل غافل هرگز

به فضیلت برسد، هرکه بر این درگاه است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):