🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکدّر

(ثبت: 231172) شهریور 10, 1399 

 

دوستت دارم
و همین اصل،،،
غمگین ترم می کند!
وقتی که،
نمی توانم چهار فصل جهان را
در آغوش تو آواز بخوانم!

حسادت می کنم وقتی
نسیمی زیرک
مو هایت را به بازی می گیرد!

آه
نارون بالا بلند من!
باور کن
از این همه خواستن،
–غمگین ام…
مثل پرنده ای که
بادِ مهاجم
لانه اش را
به تاراج برده ست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شهریور 10, 1399

    شادکام باشید🌺🌺🌺

  2. اکبر رشنو

    شهریور 10, 1399

    🌺🌺🌺شادکام باشید

  3. شهریور 11, 1399

    درود استاد فلاحی ارژمند

    مطالب زیبایتان ستودنی و قابل تامل است
    دستمرززاد

    :7:
    :8:

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا