🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکرار

(ثبت: 253568) آذر 9, 1401 

 

دوستت دارم‌های مکررم را
کی می‌شود؛
–مرور کنی؟!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 9, 1401

    🌻🌹🌻🌹🌻🌹🌻

  2. طارق خراسانی

    آذر 9, 1401

    تمام ذره ها،
    دیوانه ی عشق اند
    وتو
    عشق بزرگ سرزمینِ اطلسی هایی

    سلام دخترم
    همه دوستت داریم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • لیلا طیبی

      آذر 18, 1401

      درود بر شما

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  3. درود بر شما
    🙏❤️❤️❤️

    • لیلا طیبی

      آذر 18, 1401

      سپاسگزاریم
      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  4. غلامحسین جمعی

    آذر 10, 1401

    درود و سپاس بزرگوار

    دستمریزاد
    کوتاه ، زیبا، مختصر ، مفید و دوست داشتنی
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • لیلا طیبی

      آذر 18, 1401

      درود بر شما
      سپاسگزاریم
      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا