🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک دختر تابستان

(ثبت: 263930) شهریور 27, 1402 

 

نمیدانم
دلتنگ تک دختر تابستان باشم
یا مهمان مهر پاییز
تازه آبان هم هست
یلدا و انار هم می آیند

 

فاضله هاشمی آرکاداش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عادل دانشی

    شهریور 27, 1402

    زیباست دخترم
    موفق باشید 🌸🌺🌷🌹

  2. شهریور 27, 1402

    این روزها یا بهتر بگویم این سالها که پاییز مهری ندارد!
    سراسر برگ‌ریزان است و غماغم درد و رنج.
    تابستان هم که ما را سوزاند، فقط خون به دلمان کرد و بی نتیجه ای رفت.
    زمستان هم که انجماد دارد و هیچ و پوچ خواهد بود.
    بهار و اما بهار نیز به قول جناب شاملو: بهار خاموش است.
    چهار فصل در سرزمین ما بی فصل – تهی از معنا است.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا