🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیر

(ثبت: 219120) دی 30, 1398 

 

❆ # تیر:

تیر شد
و از نیامدن سیر نشدی
این روزها، نبودنت
بد جور قلبم را
به درد می آورد
جای خالی ات
سمت چپ سینه ام تیر می کشد

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا