🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثانیه های انتظار

(ثبت: 210661) خرداد 23, 1398 
ثانیه های انتظار

شاعر رسول چهارمحالی (ساقی)
ثانیه های انتظار تو را می زند صدا
آدینه های بی قرار تو را می زند صدا
عمریست چشم به راه، مانده ایم بیا
در ندبه اشک بار تو را می زند صدا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 23, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    دستتون درد نکند

    بیت آخر احساس می کنم باید اندکی ویرایش شود

    ثانیه های انتظار تو را می زند صدا
    آدینه های بی قرار تو را می زند صدا
    عمریست چشم به راه تو مانده ام
    این چشم اشک بار تو را می زند صدا

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 24, 1398

    سلام و احترام 🌺🌸🌹
    خداقوت
    نظرات و نقدهایی در زیر شعری به نام خوشدل باش گنجانده ام. منتظر راهنمایی هایتان هستم. سپاس🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا