🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانانه

(ثبت: 227541) خرداد 19, 1399 
جانانه

 

جانانه

دل می بری، که دل ز تو جانانه می برد؟
جانانه ای، که می ز تو مستانه می برد؟

جان ها فدای چشم جهان بین لایقش
مستانه ای که، ره به تو دُردانه می برد

نازم به عقل و منطق هوش و ذکاوتش
دُردانه ای که، نکته به فرزانه می برد

هر شب برای صورت ماهش دعا کنم
فرزانه ای، که پیش تو پیمانه می برد

من جرعه نوش هر شب کاشانه توام
دیوانه ای، که جاده به ویرانه می برد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 19, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    خرداد 19, 1399

    بسیار زیباست👏👏👏

  3. مینا یارعلی زاده

    خرداد 19, 1399

    درود بر ملک الشعرای پاک👏👏👏

  4. موسی ظهوری آرام

    خرداد 19, 1399

    سلام
    مثل همیشه عالی

  5. سپیده طالبی

    خرداد 19, 1399

    درودها استاد گرامی
    چون همیشه زیبا و دل نشین بود🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا