🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانِ پسر کجاستی؟

(ثبت: 255262) بهمن 1, 1401 
جانِ پسر کجاستی؟

 

قطعه‌ٔ…
ردیفِ…

همه آدرسِ غلط دادند
مادر
در بهشت
خوابیده است!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    صبح و روز شما بهشت

    از لطف و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

  2. سلام و درود جناب دکتر فخیم نگاه و دل آگاه

    صبح و روز حضرت‌عالی نکو
    از لطف و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

    سلامت باشید
    روح مادر بزرگوارتان شاد و در بهشت

  3. سلام و درود
    روز بخیر

    از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم
    خوشحال میشم نشر دهید
    تا مستفیض شویم!

    سلامت باشید

  4. سلام و درود جناب استاد معصومی
    شب شما بهشت

    از لطف حضرت‌تان سپاس‌گزارم

  5. سلام و درود بر استاد متفکر و خوش قریحه جناب جعفری گرانقدر

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم!

  6. سلام و درود جناب شرعی گرانقدر
    شب خوش

    از حضور و مهربان نگاه شما سپاسگزار و خاکسارم