🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان‌ منی

(ثبت: 244818) بهمن 5, 1400 
جان‌ منی

 

تصویر قشنگ قاب چشمانم باش
تنها سبب شادی پنهانم باش

دلواپسی‌ام پشت سرت بیخود نیست
تو جان منی مواظب جانم باش

 

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 5, 1400

    درودجناب علیخانی
    زیبابود
    احسنتم
    🌸🌸🌸👏👏👏🌸🌸🌸

  2. محمد حسنی

    بهمن 5, 1400

    درودها🌹

  3. سلام و عرض ادب جناب علیخانی
    درود
    بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا