🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاودانگی

(ثبت: 1607) خرداد 10, 1395 
جاودانگی

تی می کشیم

میان این همه جعبه

که برچسب آنها

BEXEL است

 

می­ پرسی:

پولی می­ خواهی یا جاودانگی؟

می­ گویم:

این جا  که هستیم

با جاودانگی

جعبه ­ها فاصله است!

 

می­ خندی

و  با دست­هایی که گاه

به کتابی بسته است

گاه

به دستبندی                       

غمگین ­تر از همیشه 

تی می کشی

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1395

  2. سوگند صفا

    خرداد 11, 1395

    سلااااام خانوم نوری عزیزم

    زیباست…

    واقعا زیباست….

    دوست دارم قلم تونو

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا