🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای خوب «تقدیم به سردار دلها »

(ثبت: 253528) آذر 8, 1401 

 

یادِ تو
مرا میبرد
یک جای خوب
چوب ها
آهنگ میشوند
با صدای تو
تمام فصل ها خواندنی ست

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    سلام دخترم

    چه قدر آرامش بخش
    چه قدر زیبا

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 8, 1401

    درود💐🙏

  3. سلام و درود تان
    روان بلند آن مرد بزرگ، شاد و شادتر

    و سپاس از شما بابت چنین آثار ارجمندی 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا