🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جا مانده

(ثبت: 217698) آذر 16, 1398 

♡ جا مانده:

پایی در میدان مین
جا ماند و
لنگه پوتینی بر دستم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. عالی…آفرین
    چه مراعات نظیر و تشابه و تضادی در شعر به این کوتاهی.
    آفرین استاد

    • سعید فلاحی

      آذر 20, 1398

      درودها

      🙏🙏🙏🙏🌹سپاس از حضورتان

  2. مينا امينی

    آذر 16, 1398

    درودها آقای فلاحی
    اثر زیبایی بود با چندین برداشت
    👏👏👏👏👏
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سعید فلاحی

      آذر 20, 1398

      سپاستان

      🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا