🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جفاى زمانه

(ثبت: 238553) اردیبهشت 16, 1400 

 

گاهى براى ديدن گل دير مى شود

وقتى خزان شود چه دلگير مى شود

گاهى دلى كه با لبخند زنده است

وقتى شكسته شد زمين گير مى شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا