🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان از بندِ غم، ایزد رها دارد که می سازد

(ثبت: 1138) فروردین 16, 1395 

 

جهان از بندِ غم، ایزد رها دارد چه می سازد!

عدالت را به دستان شما، دارد چه می سازد!

نمی دانم چه خواهد شد، برای تو گُهر آئین

به هر سو رفته می بینم, خدا داردچه می سازد!

ستم کردند بر ما بی شمارانی و می دانم

بر آنان ایزدم روزِ جزا, دارد چه می سازد!

تو آن باران که می باری به دشتِ تشنه ی دلها

تو را ایزد برای لاله ها، دارد چه می سازد!

عدو هرگز نمی داند که آتش بر تن خود زد

فضای نصرتِ دین از قضا دارد چه می سازد!

یقین دارم که بر عدلَت، جهانی سر فرود آرند

مسیری دیدم آخر رَهگشـا دارد چه می سازد!

قسم بر ایزدِ فائق، به آیه آیه ی طارق

تو را بَر صبح آزادی، خدا دارد چه می سازد!

1 خرداد  1392

 

 

 

نظرها 14 
  1. سوگند صفا

    فروردین 17, 1395

    سلام استاد و پدر بزرگوارم

    سایه تون مستدام باشه انشالله….

    رفتم و کامنت تبریک تونو خوندم

    چقدر سما لطف دارین و چقدر شرمنده ام کرده بودین

    همه و همه از دل پاک و مومن تون هست

    زنده باشین

    یاحق

  2. حمیدرضا نادری

    فروردین 17, 1395

    سلام علیکم

    جناب طارق خراسانی

    غزل عالی از جنابعالی خواندم زیر سایه گسترده ی مهدویت باشید همیشه

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 17, 1395

    سلام و عرض احترام پدر ارجمندم

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    سایه مهرتون مستدام

  4. سمانه تیموریان

    فروردین 17, 1395

    عرض سلام جناب خراسانی گرامی

    بسیار عالی و دلنشین 

    در پناه حق 

  5. علی معززی

    فروردین 17, 1395

    استاد عزیز

    بسیار خوب بود

  6. سحر جهانی

    فروردین 17, 1395

    سلام  و درود خدمت استاد  عزیزم 

    جناب آقای طارق خراسانی …….

    حقا  که  اشعار و قلم معجزه گرتان  

    درخور تحسین و ستایش  است…….

    همیشه در اوج  بدرخشید……….

    یاحق 

  7. عسل رادمنش

    فروردین 18, 1395

    سلام و مهر جناب خراسانی

    بسیار زیبا بود/قلمتان ماندگار

  8. محمد اشکان رجبی

    فروردین 18, 1395

    عاشقان پایه های نگه دارنده ستون افرینشند 

  9. نسرين سادات غضنفري

    فروردین 19, 1395

    سلام صد سلام هزاران درود استاد گرانقدر

    دست مریزاد ممنونم از حضرتتان 

    ماندگار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا