🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان بی‌زوال…

(ثبت: 217466) آذر 26, 1398 

– جهان بی زوال:

کاش جهان بی زوالم بشوی
پرنده باشم تا بالم بشوی
یا اُفتم ز غمت درون بستر
تا تو جویای احوالم بشوی

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    🌺🌸🌸🌺🌸🌷🌸

    • سعید فلاحی

      آذر 27, 1398

      درودها
      🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا