🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانهٔ عشق

(ثبت: 216676) آبان 6, 1398 

💜 جوانه عشق:

تو دختر پاك اردیبهشت
من پسر سبز پاییز
تو دانه ي ناشكفته
من باران ناچكيده
باد تو را آورد
ابر مرا باريد
سبز شديم پيوسته
جوانه زديم در عشق
زرد شديم به سرود خزان
يخ زديم به سرماي زمستان
و بارها در آغوش هم
مرديم
و زنده شديم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1398

    با سلام و درود خدمت اقای فلاحی عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود جناب رشیدی راد

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌹🌷🌺🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. سلام و درود بر شنا بزرگوار

    🌿🍃🌷🌷🌺🌺🍃🌿

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درودها

      🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷❤️سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا