🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوان است دلم …

(ثبت: 259361) اردیبهشت 21, 1402 
جوان است دلم …

طرب انگیز و صفا خیز و جوان است دلم
صدف گوهر اسرار نهان است دلم

شدم از لطف الهی ز هوس روگردان
عشق را از مدد بخت ، نشان است دلم

لب فرو بسته از ابراز نیازم بر ِغیر
به شرفخانه ی حق ، عین زبان است دلم

نگران نیستم از عاقبت کار ِ جنون
که شب و روز به رویی نگران است دلم

عشق را گو که بیا مأمن خود را دریاب
خانه ی تا به ابد امن و امان است دلم

به بیابان بلاخیز غم و تاریکی
نورپرداز ، کران تا به کران است دلم

لحظه ای نیست که باشد به خموشی مایل
هر شب و روز ، قرین هیجان است دلم

نوبهار آمد و آورد فراوان شادی
دور از محنت ایام ِ خزان است دلم

شرح اوصاف ِ غریبش همه کس می داند
چه بگویم که چنین است وچنان است دلم؟

تا سبکبار شدم از مدد فیض حبیب
خسته کی هر نفس از بار گران است دلم؟

 

 

 

 

نظرها
  1. زهرا آهن

    اردیبهشت 21, 1402

    عشق را گو که بیا مأمن خود را دریاب
    خانه ی تا به ابد امن و امان است دلم

    درودها جناب خوش عمل👏🍃🌷🌹🌸

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 21, 1402

    به بیابان بلا خیز غم و تاریکی
    نور پرداز ِ کران تا به کران است دلم
    احسنت استاد خوش عمل حضورتان همیشه همراه با روشنای و عشق و مهربانی است
    بتابید که تاریکی ها را با نور شکست بدهیم
    👏🌸👏🌺👏🌸👏🌺💐🌿🍃

  3. معین حجت

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام استاد …
    الهی که دلتان هرگز طراوت و جوانیش را از کف ندهد👏👏👏💐💐💐💐

  4. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 21, 1402

    «نگران نیستم از عاقبت کار ِ جنون
    که شب و روز به رویی نگران است دلم»👌👏

    درود جناب خوش عمل 🌺✨🌺✨🌺

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1402

    عشق را گو که بیا مأمن خود را دریاب
    خانه ی تا به ابد امن و امان است دلم

    به بیابان بلاخیز غم و تاریکی
    نورپرداز ، کران تا به کران است دلم

    سلام و هزاران درود به خورشید آسمان ادب ایران.
    حضرت استاد عباس خوش عمل کاشانی

    ای ابر مرد هنر، شاعر آزاده ی پاک
    دل تان کعبه ی عشق است، یقین می دانم

    استاد جان، الان خسته به منزل رسیدم و با خواندن غزل شیوای حضرتعالی خستگی از تنم به در آمد.
    خیلی زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹♥️👌👌👌👌👌👌👌♥️🌹🌱

    • عباس خوش عمل کاشانی

      اردیبهشت 21, 1402

      استاد طارق عزیز و مهرپرور را درود فراوان….خسته نباشی دلاور….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا