🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاج همت

(ثبت: 239081) اردیبهشت 29, 1400 

 

تو رفتى نگاه تو بر رود ماند

جهان از نگاه تو پر نور ماند

حضور تو در دشت آلاله ها

بهاران به نامت چه پر شور ماند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 29, 1400

    🏵️🌹💐🌸🌺🌷🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 29, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1400

    سلام

    درودتان

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا