🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حادثه 2

(ثبت: 1096) فروردین 9, 1395 

 

باز حادثه

هوارِ حادثه

از بس حادثه

حادثه ، نه حادثه

روز ِ بی حادثه

حادثه ای در حادثه

حادثه ، حادثه

بی حادثه گی ، حادثه

وای ، فراموشم شد

حادثه بی حادثه
که نگویم :
باز حادثه