🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاصل عمرم

(ثبت: 252650) آبان 13, 1401 

 

حاصل عمرم در اين دنيا فقط يک آه شد
ماهي از دريا گرفتم لحظه ای در آب شد
در غبارِ اين همه پس کوچه های پيچ پيچ
آرزوهای بلندم ناگهان بر باد شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 13, 1401

    سلام
    قوافی؟

  2. فریبا نوری

    آبان 14, 1401

    حاصل عمرم در اين دنيا
    فقط يک آه شد
    ماهي از دريا گرفتم
    لحظه ای در آب شد
    در غبارِ اين همه پس کوچه های پيچ پيچ
    آرزوهای بلندم
    ناگهان بر باد شد

    به نظرم شعر به صورت نیمایی نوشته شود بهتر است
    درود ها
    🌷🌷🌷🌷

    • سیاوش آزاد

      آبان 14, 1401

      سلام
      عزیزانی که در قالب نیمایی کار کرده بودند سابق که بنده گاه آثاری را بدون التزام تساوی مصرع ها و قافیه می سرودم داخل در قالب نیمایی نمی دانستند و قواعد دیگری را نیز برای نیمایی خواندن اثر شرط می دانستند
      در سطربندی شما سطر دوم وزن متفاوتی دارد اشکال ندارد؟

    • ممنونم