🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حالا که

(ثبت: 2230) مرداد 26, 1395 

حالا که نیستم

حمایل شانه دیگری است

دست‌ات

و هزاران زن

از شب موهایت

قصه می‌بافند

حالا که نیستی

درون خودم

گلوگیرم

تا گلوی هیچ کس

گیر من  نباشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    مرداد 27, 1395

     موفق باشی

  2. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1395

    درود بر آرزوی عزیزم

    در پناه خدا

  3. علی اصغر اقتداری

    مرداد 28, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا