🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حذف

(ثبت: 215761) مهر 13, 1398 

ای خدا اندیشه ها را سوختند
شعله های نفس را افروختند

در مسیر رهگذر های ضعیف
پلکها وُ دیده ها را دوختند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درودها

    ترسیم جامعه ای سمت افول…..

    حاکمیت ضد ارزشها ….

    سوزاندن اندیشه با گرایش به هواهای نفسانی …

    دستمریزاد استاد

    🌸🌸🌹🌸🌸

  2. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    به به چه باشکوه رباعی دلنشین وکوبنده ای بسیار عالی سرودید استاد عزیز🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا