🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حريم عشــــق

(ثبت: 247086) فروردین 28, 1401 
حريم عشــــق

 

نمى‌شود همگى بر روال هم بشویم
اسیر بند حرام و حلال هم بشویم

من و تو عازمِ ناممکنیم؛ ناچاریم
که اندکی شدنی در محال هم بشویم

برای هم دو سه تسبیح، بوسه نذر کنیم
شفای عاجل آشوبِ ‌حال هم بشویم

همیشه واژه‌ی بیجا به خورد هم داديم
سخن رها کن و بگذار لال هم بشویم

تبار ما بُن یک ریشه است؛ ممکن نیست
تبر به قامت سبزِ کمال هم بشویم

براى رد شدن از پرده هاى دلگيرى
بیا که ماه تمامِ خيال هم بشويم

اگر به لحظه‌ی پرواز، بال هم نشدیم
به هر بهانه مبادا وبال هم بشویم

حریم عشق حصار بلند آزادی‌ست
به نام عشق بنا نیست مال هم بشویم

همین‌که آینه باشیم رو به هم، کافی‌ست
که پاک، غرق حضورِ زلال هم بشویم

بس است مزمزه‌ی طعم تلخ تنهایی
بمان که ماهیِ فنجان فال هم بشویم…

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1401

    همیشه گفته ام و حرف، حرفِ تکراری ست
    تو جاودانِ ادب، شاهکارِ دورانی

    قسمِ به شعر که دانی تقدسی دارد
    به اوجِ قله ی توفیقِ شعر می مانی

    بداهه

    سلام بر اولین ملکه ی شعر پاک

    ماتند همیشه جانبخش و زیباست

    در پناه خدا سلامت باش و شاد زی عزیز 🌿❤️👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. صفا یغمایی

    فروردین 28, 1401

    درود
    بسیارزیبا و استادانه موفق باشیدوسربلند.
    💐💐💐

  3. فریبا نوری

    فروردین 29, 1401

    حریم عشق حصار بلند آزادی‌ست

    درودها بانو آرامش عزیز

    بسیار زیبا و گیرا چون همیشه 🌸🌈🌸

  4. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    سلام و احترام محضرتان بانو آرامش گرامی

    شعر دل انگیز و قشنگی ست

    لذت می برم از اثار گرانسنگتان

    دستمریزاد

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🍃🙏🙏👏👏👏👏🌹

  5. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    سلام و احترام محضرتان استاد گرامی

    زاد روز قشنگتان را تبریک عرض مینمایم

    سر فراز باشید به مهر

    💐💐💐💐💐
    🌹🌹🌹🌹
    🌸🌸🌸
    ❤️💐
    🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا