🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقوقهای نجومی 2

(ثبت: 249062) تیر 14, 1401 

 

ای جماعت جمع اموال فکرتان
خوردن اموال مردم ذهنتان

زندگی های کذائی شئنتان
حق و ناحق کردن ازاعمالتان

کور ذهنید و نمی دانید چرا
غوطه در انبوه نامردی شدید

رنگها چشمانتان را کور کرد
یک به یک وارد در این گرداب شدید

نامتان در این نجومی لیستها
ثبت کردید و گرفتید پستها

تیر دیگر را شما انداختید
قلب مجروهان به آن پرداختید

کاختان همچون سرای رنگ رنگ
می زنید بر هر ضعیفی سنگ سنگ

می مکید خون ضعیفان دلق دلق
می خورید اموال مردم حلق حلق

زندگی هاتان ز شاهان پیشتر
خواب و خورها گشته از حد بیشتر

گشت و تفریح شما شد لاکچری
زندگی آلوده از این باکتری

جسم محرومان به سم آلوده اید
روح مظلومان به غم پالوده اید

ای دوصد لعنت به جسم و روحتان
کاش می مردید از احوالتان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 14, 1401

    درود
    🌹🌹🌹😔

  2. نسرین حسینی

    تیر 15, 1401

    کاش می مردید از احوالتان

    واقعا کاش کاش ..‌

    درودها برشما جناب همدانی ارجمند🌺🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا