🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقيقت گرا

(ثبت: 236076) بهمن 25, 1399 

 

ما را نسپاريد به پيغام دروغ

راهى ننمائيد به بيراه و شلوغ

با هر قلمى كه جمله تحرير كنيد

از شك برهانيد و جهانگير كنيد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    بهمن 25, 1399

    تاکیدی شایسته و بایسته بر حقیقتگرایی
    دستمریزاد
    👏👏👏

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا