🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلقه

(ثبت: 310) آذر 13, 1394 
حلقه

از قمار عشقِ همه مستش دیدم

اون مرامشم که ناز شستش ، دیدم


دیروز به من قول عروسی دادش


امروز ولی حلقه به دستش دیدم



دانیال حبیبی

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 16, 1394

    سلام دانیال عزیزم

    سپاس از حضور گرمت

    در پناه خدا…………………………………………………….

  2. زهره خسروی

    آذر 16, 1394

  3. نگار حسن زاده

    آذر 16, 1394

    درود بر شما برادر خوبم

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

  4. پویا نبی زاده

    آذر 17, 1394

    سلام داداش دانیال عزیز دل

    خوبی انشاءالله؟

    دستت گیتار دیدم گفتم بگم داغ داغ که چقدر عاشق گیتارم

    منتظر ترانه های قشنگت هستم که می دونم چه حس خوبی دارن

    خوش آمدی

    کفش هایم کو؟

    چه کسی بود صدا زد سهراب؟

    سپاس

  5. سمانه تیموریان

    آذر 17, 1394

    سلام و عرض ارادت

    لذت بردم

    دستمریزاد 

  6. عسل رادمنش

    آذر 18, 1394

    بسیار زیباست

    موفق باشید

  7. جابر ترمک

    آذر 21, 1394

    درود و عرض ادب 

    سروده زیبایتان را خواندم و لذت بردم 

    موفق باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا